TV je psychosociální zbraň + 7 důvodů proč vypnout televizi

30.03.2013 12:53

Tyto dva články články z r.2010 se ke mně dostaly až dnes. Ale už skoro šest let se nedívám na televizi, nebo někdy možná tak hodinu až dvě za měsíc maximálně, ale někdy ani minutu, a ten čas, který zmiňuji si pak velmi pečlivě vybirám. Mám i období, kdy nekoukám dva tři měsíce. A vím proč. A nechybí mi. Uvědomil jsem si, že jsem ji tu nechal jen kvůli dětem (dvacet let stará "sonka" sedmatřicet úhlopříčka, žádný technický výkřik poslední doby...). Nedávno jsem omezil její příjem, a teď si začínám uvědomovat, že už brzy zruším její příjem úplně (na shlédnutí dobrého, ale opravdu dobrého filmu, nebo zajímavého inspirativního pořadu není třeba tv signál, a ani to nemusí být každý týden, natož každý den...). A udělám to právě kvůli dětem. Jsou to moje děti. Mám je rád... A co Vy?

probuzeni.blogspot.cz/2010/09/tv-je-psychosocialni-zbran.html

probuzeni.blogspot.cz/2010/09/7-duvodu-proc-vypnout-televizi.html